niedziela, 24 sierpnia 2014

Liebster Blog Award


Zostałam nominowana do Liebster Blog Award, chciałam podziękować wszystkich, którzy czytając mojego bloga. Hyhy czuje się jakbym dostała nominację do Oscara hyhy.



Krótko o LBA :

  • Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera za "dobrze wykonaną robotę".
  • Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. 
  • Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała.
  • Następnie ty nominujesz jedenaście osób, informujesz ich o tym, oraz zadajesz im jedenaście pytań.
Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

* Agata Salvatore - jestem bardzo wdzięczna za Twoją nominację <3

Pytania zadane przez świetną blogerkę :

1. Jakie miejsce, zawsze chciałeś/łaś odwiedzić?

Trudno powiedzieć, bo wymarzonych miejsc mam strasznie dużo, ale najchętniej
wybrałabym się do Rzymu. Jest tam dużo, ciekawych zakątków do zwiedzania.
Poczynając od przeróżnych muzeów, kaplic, bazylik i ogółem dla mnie do świetne miasto.

2.Wolisz gdy w opowiadaniu jest więcej opisu, czy dialogu?

Obydwie rzeczy są ważne. Sądzę, że opis i dialog świetnie współgrając, są bardzo potrzebne pisząc opowiadanie, książkę czy nawet wypracowanie z polskiego. Dlatego jestem bezstronna, choć łatwiej mi się wplata emocje, jakieś sytuację, zmartwienie czy tajemnice bohaterów. 

3. Ulubiony projektant mody? 

Oj, szczerze przyznam, że nie jestem typem modnisi hyhy. Chociaż lubię film biograficzny o francuskiej projektantce "Coco Chanel" - Audrey Tautou w roli głównej :)

4.Co jest ważniejsze: intelekt czy uroda? 

Wydaje mi się, że intelekt, ale nie chodzi mi o ludzi, którzy są wspaniali z matematyki czy chemii. Po prostu taki intelekt, który umie rozróżniać dobro od zła. Hyhy teraz pisze jak katechetka. A jeśli chodzi o urodę, to nikt jest jest idealny, po za tym mówi się, że liczy się wnętrze, nie wygląd. 

5. Ulubiona książka + dlaczego właśnie ta?

Oczywiście cała seria Harrego Pottera. Dla mnie jest wspaniała, pokazuje jak ważna jest przyjaźń, odwaga
i oddanie życia za osoby które bardzo kochasz. Ta książka ma to wszystko co uwielbiam, przy niej można płakać i śmiać się jednocześnie. Przeżywać koszmarne chwilę i rozterki, kłótnie, pogrzeby, a nawet jeden ślub i narodziny dziecka. Jestem również zafascynowana pisarką jej ogromną wiedzą i wyobraźnią, która nie ma granic. I bohaterowie, którzy mając nietuzinkową postawę. Jednym słowem : Kocham!  Mogłabym pisać o tej książce cały czas.

6.Idealne miejsce na oświadczyny?

 Zawsze wydawało mi się, że każde oświadczyny muszą wyglądać dokładnie, tak jak na amerykańskie komedii - romantycznej. Jakaś bajeczna altanka z kwiatami dookoła. Lampiony, które dodają urok sytuacji, gwieździste niebo i ukochana osoba stojąca przed tobą i różą w ręku. Achh...ale  to tylko filmy :(

7. Czego się boisz najbardziej?

 Jedną z przerażających dla mnie rzeczy są - węże. Kiedyś miałam" mały" incydent z tym obrzydliwym stworzeniem. Od tej pory panicznie się ich boje nie wchodzę do pawilonu z gadami, gdy jestem w zoo. Gdy byłam młodsza, nawet nie oglądałam przyrodniczych kanałów. Tak, tak wiem głupie, bo przecież wąż nie wyskoczy na mnie z telewizora, ale pokonuje swój strach dzięki HP

8.Gdzie chciałbym/ abyś zamieszkać w przyszłości?

Bardzo chciałabym zamieszkać w Paryżu lub na Lazurowym Wybrzeżu, ale jak na razie to tylko marzenia.

9.Potrafisz wybaczyć zdradę?

Nie mam pojęcia, czy potrafię bo jeszcze nikt (dzięki Bogu) w jakiś sposób mnie nie zdradził. Ale jeśli taka sytuacja mogłabym mieć miejsca w przyszłości i gdybym wybaczyła to i tak nie miałabym zaufania do osoby, która mnie zraniła.

10.Gdybyś mógł/ mogła zmienić jedną rzecz na świcie, co  to by było?

Oczywiście pokój na świecie - jak mówią to uczestniczki walczące o tytuł miss. Nie, żartuje. Na serio nie mam pojęcia, co mogłabym zrobić. 

11. Jakie opowiadania czytasz najchętniej?

Jestem bardzo uzależniona od opowiadań fantasy i FF. 
<3

Lista blogów które nominuję: 

http://ii-trust-you.blogspot.com/
http://dangerous-aria.blogspot.com/
http://futbol-amar-amistad.blogspot.com/
Pytania:
1.Twój znak zodiaku?
2.Czy wierzysz w życie po życiu?
3.Ulubiony rodzaj książek?
4.Najstraszniejszy koszmar który miałeś/ łaś?
5.Ulubiony film?
6.Czy w przyszłości planujesz studiować, jeśli tak to co?
7.Najlepsza piosenka tego lata?
8.Co mógłbyś/ mogłabyś zrobić dla najlepszego przyjaciela, gdyby coś mu się stało?
9.Gdybyś widział/ ła spadającą gwiazdę - jakie życzenie byś wypowiedział/ ła?
10. Masz hobby? Jakie?
11. Czym najczęściej się kierujesz sercem czy rozumem?




1 komentarz:

  1. Gratuluje nominacji :)

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń